×

رازجنگل فکرآذین

بردگیم

مقوایی
گروه سنی
5 سال تا 99 سال
6 نفر
جعبه شرینگ
36 عدد
رنگهای موجود رنگ بندی در هنگام ثبت فاکتور،در قسمت توضیحات قابل انتخاب میباشد.
رنگ بندی قابل انتخاب نیست
سیاه
نارنجی
آیکون های مرتبط
رشد ماهیچه ها
رشد ماهیچه ها
سرگرمی
سرگرمی
تقویت حافظه
تقویت حافظه
لمس و چنگ زدن
لمس و چنگ زدن
به دندان گرفتن
به دندان گرفتن
هماهنگی دست و چشم
هماهنگی دست و چشم
حل مسئله
حل مسئله
عکس العمل
عکس العمل
دارای قطعات ریز
دارای قطعات ریز
قیمت قبل از تخفیف : 193,000 تومان
185,250 تومان
تعداد جزئی
تعداد کارتن
تست کالا
تست کالا
7روز مهلت تعویض
7روز مهلت تعویض
ارسال سریع
ارسال سریع
بهترین قیمت
بهترین قیمت
امکان سفارش عمده
امکان سفارش عمده
ابعاد
355 * 265 * 30
وزن
300 (گرم)
تولید شده در
ایران
نوع بسته بندی کلی
کارتن
حجم کارتون
0.3333 (مترمکعب)
وزن کارتون
10.8 (کیلوگرم)
وضعیت موجود
موجود است
در بازی مقوایی جذاب و رمز آلود رازجنگل شما در جنگل دنبال نشانه ها رهسپار خواهید شد. رازجنگل مناسب برای بالا بردن قوه تصمیم گیری و حافظه کودک شما
اشتراک گذاری
تگ ها
رازجنگل فکرآذین
رتبه ای که به این محصول میدهم
خرید این محصول را به دیگران پیشنهاد میکنم نمیکنم
این پست برای شما مفید بود ؟ بله خیر

راز جنگل


راز جنگل

جستجویی در سرزمین داستانهای افسانه ای

بازی حافظه و ابتکار عمل

راهنمای بازی

داستان بازی: روزی روزگاری حکمران محبوبی در کنار یک جنگل اسرار آمیز در قلعه ای حکمرانی می کرد. قوانینی که او وضع کرده بود چنان درست وعاقلانه بود که باعث شده بود همه اورا بسیار دوست بدارند. سالها گذشت و حکمران بتدریج پیر شد و نگران اینکه چه کسی باید بعد از او بر این سرزمین بدرستی حکومت کند، از طرفی به او بارها خبر رسیده بود که در جنگل اسرار آمیز گنجینه های عجیب و غریب پنهان شده است. از آنجا که حکمران دوست داشت فرد لایقی را پس از خود برگزیند تصمیم گرفت کسی را که بتواند با فراست وتیزهوشی، سه تا از این گنجینه ها را بیابد جانشین خود کند بنابراین بر اساس این فکر، جارچیانی را به سر تا سر سرزمین خود روانه کرد تا به همه تصمیم خود را اعلام کند.

هدف بازی: بقیه داستان را بازیکنان بازی می کنند. آنها د رجستجوی گنجینه ها به جنگل اسرار آمیز خواهند رفت وظیفه آنها یافتن گنجینه و سپس آمدن به قلعه و فاش کردن محل مخفیگاه است. بازیکنی که بدرستی سه تا از گنجینه ها را بیابد برنده بازی است.

وسائل بازی: 13 عدد درخت، 13 عدد پولک تصاویر گنج ها، 13 عدد کارت گنج، 6 عدد مهره آدمک، 2 عدد تاس، صفحه بازی و دستور بازی.

جایزه : هر گاه تاس ها جفت بیاورید مثلا (3و3) اگر بخواهید می توانید از «جایزه» استفاده کنید یعنی می توانید به تشخیص خود از یکی از امتیازات زیر بهره مند شوید.

-         مهره خود را در کنار هر یک از خانه های اشغال نشده در کنار یکی از درختان قرار داده و زیر درخت را نگاه کنید.

-         مهره خود به سمت قلعه برده روی خانه ای که با ستاره مشخص شده (بعد از پل سنگی) بنشانید یا اگر قبلا مهره شما از این پل گذشته، آنرا درست روی خانه کلید بنشانید و محل مخفیگاه گنج را اعلام نمائید.

-         کارت گنج را که در حیاط قلعه بنمایش گذاشته شده با کارت های دیگر بُر بزنید و کارت روئی را برگردانید. اگر مجددا ًهمان کارت قبلی آمد باید با همان کارت بازی را ادامه دهید.

توجه: اگر از جایزه حالت جفت تاس استفاده کرده باشید دیگر نمی توانید از شماره های آن برای حرکت مهره خود استفاده کنید.

چند نکته مهم: حین تجسّس برای یافتن گنجینه ها از حرکات دیگر بازیکنان غافل نشوید، چنانچه فکر می کنید آنها از مخفیگاه گنج مطلع شده اند اجازه ندهید به راحتی به قلعه برسند. ضمنا سعی کنید محل هر گنجینه را بخاطر بسپارید چرا که در مراحل بعدی بازی ممکن است از آن استفاده کنید.

در حین بازی هیچ بازیکنی محل هیچیک از درخت ها را تغییر نمی دهد.

آماده سازی بازی:

1-  قبل از شروع بازی 13 عدد کارت وپولک گنجینه ها را از صفحه کارتها جدا نمائید، 13 عدد پولک را در زیر درختان طوری جا دهید که روی شکلها دیده شود. (مانند شکل) 

مهره رازجنگل

2-  درختان را در کنار هم (بطور ایستاده) چندین بار روی صفحه بازی جابجا نمائید تا دیگر کسی نتواند حدس بزند کدام گنجینه زیر کدام درخت پنهان است. (بُر بزنید).

3-  سپس بطور تصادفی درختان را در 13 محل مشخص شده که در شکل زیر نشان داده شده است در کنار مسیرهای عبوری از وسط جنگل بچینید. 

راز جنگل

4-  هر بازیکن یک آدمک رنگی را انتخاب و آنرا در دهکده قرار می دهد.

5-  کارتها را بُر زده و پشت به رو در حیاط قلعه روی محل کارتها بگذارید، اولین کارت رویی را برگردانید تا تصویر آن پیدا شود و معین شود بدنبال کدام گنج باید گشت.

6-  بکمک تاس تصمیم می گیریم که چه کسی بازی را باید شروع کند.

روش بازی: نوبت بازی بصورت گردش عقربه های ساعت می باشد. هر دو تاس در هر نوبت با هم انداخته می شود بازی از دروازه دهکده شروع می شود. خانه هاشور خورده جلوی دهکده خانه شماره یک 1 محسوب می شود. بازیکنان بدنبال یافتن گنجینه ای هستند که کارت آن در حیاط قلعه رو شده است.

حرکت ها: هردو تاس با هم پرتاب می شوند ولی هر یک جداگانه د ر نظر گرفته می شود، شما می توانید با شماره کوچکتر یا بزرگتر حرکت خود را آغاز کنید، همچنین می توانید در مسیر به جلو یا عقب حرکت نمائید. مثلا اگر 5 و 3 آوردید می توانید 8 خانه به جلو یا عقب و یا 5 خانه در یک جهت و 3 خانه در جهت دیگر حرکت نمائید.

زدن مهره حریف: اگر آدمک شما با مجموع یا شماره هر یک از تاس ها روی خانه ای بنشیند که آدمک حریف نشسته است، مهره حریف مستقیما به دهکده برگردانده می شود و او باید دوباره تجسّس را از نو آغاز کند.

یافتن گنجینه ها:بازیکنی که بتواند با شماره یک تاس یا بر اساس شماره هر دو تاس در کنار هر کدام از درختان بنشیند می تواند زیر آن را نگاه کند البته به صورتی که دیگر بازیکنان تصویر زیر درخت را نبینند.

حرکت به سوی قلعه: اگر شما مخفیگاه گنجینه ای را که اعلام شده یافتید می توانید راه قلعه را در پیش بگیرید. اغلب بهتر است در حرکت به سوی قلعه نگذارید دیگر بازیکنان از تصمیم شما آگاه شوند. هنگامی که در خانه های اطراف قلعه هستید، با استفاده از شماره هر یک از تاس ها یا مجموع هر دو تاس می توانید روی خانه کلید بنشینید اگر نتوانستید روی خانه کلید بنشینید باید بازی را در اطراف قلعه ادامه داده و سعی کنید در نوبت های بعدی روی خانه کلید بنشینید.

اعلام محل مخفیگاه: اگر توانستید روی خانه کلید بنشینید می توانید جای گنجینه اعلام شده را فاش کنید مثلا چنانچه کارت گنج علی بابا در حیاط قلعه رو شده باشد می گوئید: «گنج علی بابا زیر این درخت است» و آنگاه درخت مورد نظرتان را بلند کرده و زیر آنرا فقط خودتان نگاه می کنید، اگر اشتباه کرده بودید بلافاصله درخت راسر جایش بگذارید وآدمک خود را به دهکده برگردانید ولی چنانچه درست حدس زده بودید زیر این درخت را به دیگر بازیکنان نشان داده وآنرا سر جایش بگذارید و کارت مربوطه را برای خود نگه دارید، حالا یک کارت دیگر برگردانده می شود و بازیکن بعدی بازی را ادامه می دهد. در این حالت مهره شما در قلعه می ماند و در نوبت خودتان می توانید چنانچه از مخفیگاه گنج بعدی نیز مطلع باشید انرا اعلام نمائید مگر اینکه بازیکن دیگری روی خانه کلید بنشیند و شما را روانه دهکده کند. اگر محل گنج اعلام شده را نمی دانید، می توانید در نوبت خود از قلعه دور شوید و تجسّس را ادامه دهید.

چرا علاء الدین ، گنج علی بابا و بسیاری گنجینه های افسانه ای دیگر در این جنگل پنهان شده اند.

اگر این گنجینه ها را یافتید می توانید حکمران سرزمین افسانه ای باشید.

خلاصه بازی: هر یک از گنجینه ها، زیر یکی از درختان جنگل پنهان شده اند. در حین اینکه درخت به درخت جلو می روید به روی گنجینه ها پی می برید. محل و موقعیت هر یک را بخاطر بسپارید. جوینده ای که از محل درست گنج اعلام شده باخبر شد، جهت اطلاع دادن به حکمران به سمت قلعه حرکت می کند به طوریکه حتی الامکان دیگر بازیکنان مطلع نشوند. اولین بازیکنی که مخفیگاه سه عدد گنج را شناسایی کند برنده است.

داستان بازی: روزی روزگاری جنگلبانی خوب و مهربان در کلبه ای میان جنگل با حیوانات به خوبی و خوشی زندگی می کرد و تمامی حیوانات، جنگلبان را دوست و حامی خود می دانستند، سالها گذشت تا اینکه جنگلبان بتدریج پیر و از کار افتاده شد و دیگر نتوانست از حیوانات جنگل مانند گذشته به خوبی مراقبت کند. از طرفی شکارچیان بی رحم هر روز تعداد بیشتری از حیوانات را از بین می بردند. از آنجایی که جنگلبان پیر و باتدبیر بر اساس سال ها تجربه خود می دانست در جنگل مخفیگاههای زیادی وجود دارد که دیگر قادر نیست از آنها بخوبی مراقبت کند و نیز دوست داشت فرد لایقی بعد از او حفاظت جنگل را برگزیند، موضوع را با فرمانروای عادل در میان گذاشت، فرمانروا تصمیم گرفت هر کس را که بتواند با فراست و تیزهوشی مخفیگاه این حیوانات را قبل از دیگران به درستی به جنگلبان اطلاع دهد، جانشین جنگلبان شده وبعنوان قصر باشکوهی برای او در جنگل بسازد و تا پایان عمر او را بی نیاز گرداند. این بود که افراد زیادی در جستجوی این مخفیگاه ها در جنگل به راه افتادند و حالا ادامه ماجرا:

هدف بازی: بقیه داستان را بازیکنان بازی می کنند. آنها در جستجوی مخفیگاه حیوانات به جنگل سحر آمیز خواهند رفت. وظیفه آنها یافتن این مخفیگاه ها و سپس رسیدن به کلبه پیرمرد و فاش کردن محل مخفیگاه است. بازیکنی که بدرستی سه تا از این مخفیگاه ها را به پیرمرد اطلاع دهد صاحب همیشگی قصر و برنده بازی است.





کلمات کلیدی

بازی : فکرآزین
اسباب بازی : سرگرمی
فکری : مقوایی

راز : جنگل
رازجنگل : fekrazin




بازی راز جنگل


بازی زیبا كه در فضای جنگلی اسرار آمیز روزگاران قدیم می باشد . بازیكنان با ورود به جنگلی زیبا و اسرار آمیز شروع به حركت كرده و سعی در رسیدن هرچه سریعتر به قلعه ی حكمران می نمایند تا محل گنجه هایی كه در جستجوی آنها بودند را فاش کنند و از این راه تیز هوشی و سرعت خویش را به حكمران اثبات کنند. بازیكنان در این بازی با بکار بستن تفكر استراتژیك جهت رسیدن به هدف و تحت نظر گرفتن حركات دیگر بازیكنان جهت پیروزی تلاش می نمایند. در این بازی گروهی توسعه روابط اجتماعی كاملا مشهود می باشد. تقویت حافظه و تمركز و خلاقیت جهت حل مساله و استفاده از روشهای مختلف برای رسیدن به هدف از ویژگیهای این بازی است.