×

موشکو

دگر سرگرمی ها

پلاستیکی
گروه سنی
5 سال تا 15 سال
2 نفر
جعبه شرینگ
18 عدد
رنگهای موجود رنگ بندی در هنگام ثبت فاکتور،در قسمت توضیحات قابل انتخاب میباشد.
رنگ بندی قابل انتخاب نیست
آیکون های مرتبط
رشد ماهیچه ها
رشد ماهیچه ها
سرگرمی
سرگرمی
تقویت حافظه
تقویت حافظه
لمس و چنگ زدن
لمس و چنگ زدن
به دندان گرفتن
به دندان گرفتن
هماهنگی دست و چشم
هماهنگی دست و چشم
حل مسئله
حل مسئله
عکس العمل
عکس العمل
106,400 تومان
تعداد جزئی
تعداد کارتن
تست کالا
تست کالا
7روز مهلت تعویض
7روز مهلت تعویض
ارسال سریع
ارسال سریع
بهترین قیمت
بهترین قیمت
امکان سفارش عمده
امکان سفارش عمده
ابعاد
330 * 60 * 210
وزن
360 (گرم)
تولید شده در
ایران
نوع بسته بندی کلی
کارتن
حجم کارتون
0.074844 (مترمکعب)
وزن کارتون
6.48 (کیلوگرم)
وضعیت موجود
موجود است
موشکو
اشتراک گذاری
تگ ها
موشکو
رتبه ای که به این محصول میدهم
خرید این محصول را به دیگران پیشنهاد میکنم نمیکنم
این پست برای شما مفید بود ؟ بله خیر

بازی سرگرمی موشکو


آماده سازی بازی موشکو ( قبل از شروع بازی )

صفحه بازی را در مرکز میز یا هر سطح هموار مناسب دیگر قرار دهید درحالیکه هر گوشه ی آن رو به بازیکن مربوطه باشد. هر بازیکن، 9 موشک رنگی را که مطابق با رنگهای محوطه ی هدف و در دورترین فاصله از او قرار دارد انتخاب میکند (یعنی گوشه ی روبرویی یا مخالف). هر بازیکن، یک پرتاب کننده، مطابق رنگ تیرها انتخاب کرده و آنرا در هر فاصله ای به دلخواه از صفحه بازی قرار میدهد.

شیوه ی بازی:

تمامی بازیکنان موشک های خود را بطوری که به آسانی در دسترس خود باشند قرار میدهد؛

یک موشک را بر روی پرتاب کننده قرار دهید، آنر پایین کشیده و سپس رها کنید. با این کار، موشک به سمت جلو و به سمت ناحیه ی هدف پرتاب میشود. با انجام تمرین، میتوانید فاصله ها را به آسانی حدس زده و موشک همرنگ را به سمت سوراخ هدف هدایت کنید.

بازی توسط یکی از بازیکنان براساس توافق شروع میشود و طبق عقربه های ساعت به نوبت بازیکنان یک شلیک انجام می دهد. توجه داشته باشد هر موشک در طول بازی فقط یک بار شلیک می شود در انتهای بازی تمامی بازیکنان امتیازات خود را محاسبه کرده و ثبت میکنند.

بازیکنی مقام اول را کسب میکند که جمع امتیازاتش بیشتر از همه باشد. در صورتی که دو یا چند برنده داشته باشیم بازی تکرارمی شود و در انتها بازی امتیازات با هم جمع بسته خواهد شد.


محاسبه ی امتیازات:

برای موشک همرنگ که در طبقه اول 5 امتیاز و به موشک های همرنگ در طبقات بالایی 10 متیاز در نظر خواهید گرفت.

توجه: هیچ امتیازی برای موشکی که در محوطه بازیکن دیگر (غیر همرنگ) فرود آید یا در بیرون صفحه بازی شلیک شود در نظر گرفته نمیشود.




MOSHAKO


 SETTING UP MOSHAKO

 

Place the playing board in the center of a table or any other suitable flat surface, with one corner facing each player.

Each player chooses 9 coloured hats to match the coloures of the target area furthest from them (opposite corner). Eg: Each player selects a corresponding coloured launcher and places it at any distance so chosen from the target area.

 

PLAYING THE GAME

* All players position their hats within easy reach of their launcher.

*Place a hat on the lever arm, press down and release. This will launch the hat forwards toward the target area. With practice the distance to press and the distance from the target area to land a hat in the right hole will be easy to judge.

* Each game consists of the number of rounds necessary for 1 player to score 75 points.

*The first round starts by one player (chosen by agreement) calling out ‘GO’. All players launch all nine of their hats, immediately. Any hat launched after the call does not count but a hat already in flight during the call does count. The round ends. All players count and record their scores. Players then recover all 9 of their hats to be ready for the next round. Round 2 is started by the player to the left of the Round 1 starter.

* The first player to reach a cumulative score of 75 points is the winner of the game.

 

SCORING

* For each hat which a hole of the correct colour -5 points.

* Note:- There is no score for hats which land in another player’s colour target area.

* There is no score for hats which are no’’ in the hole position at the end of a Round.

* There is no Score for hats which land outside the playing board.

* For each hat of a players colour which lands inside any other hat (regardless of colour) within the correct at least one hat in the correct target area. (No bonus points are scored if the player who calls ‘’HATS SHOOT’’ scores a bonus of 5 points –provided player in that round has landed of least one hat in the correct target area.

(No bonus points are scored if the player who calls ‘’HATS SHOOT’’ does not land 1 hat in the correct target area.)

* If 2 or more players call ‘’HATS SHOOT’’ simultaneously each players scores the ‘’HATS SHOOT’’ bonus.




موشکو arabic


تَهْيئةِ(قَبْلَ بدءِ اللّعْبَةِ(

وَضَعَ صَفْحَةَ اللُعْبَةِ في وَسَطِ الطّاوِلَة اَوْ في اَي مُسْتَوِي مُناسِبٍ آخرَ في حينِ اَنَّ كُلَّ زاويةٍ تُواجِهُ لاعِبٍ يَخْتارُ تِسْعَةَ صَواريخَ مُلَوِّنة المقابَلةِ اَلْوانِ المنطَقَةِ المُسْتَهْدَفَةِ و في اَبْعَدَ مَسافَةً مِنها(يعني الزّاويةُ مقابَلَةُ اوِ العَكس. (كُلُ لاعِبٍ يَختارُ قاذفةُ لونِها داكِن و يَضَعُهُ في أيّ



نَمْطُ اللُّعبَةِ علي جَميعِ اللّاعبينَ جَعَلَ صواريخَهُم يُمْكِنُ الوُصولَ اِليها بِسُهولَةٍ. وَضَعَ صاروخَ عَلي القاذِفَةِ و سَجَيًَهُ لِأسْفَلٍ ثُمَّ اِسْقاطِهِ، مِنْ خلال ِالقيامِ بِذلكَ.يَتِمُّ طَرْحَ الصّاروخِ أمامَ إلي المِنْطَقَةِ المُسْتَهدَفَةِ مِن خِلالِ المُمارَسَةِ يُمْكِنُكَ تَخْمينٍ بِسهولةِ المسافاتِ و توجيهِ نَفْسِ الصّاروخِ الي ثقبِ الهَدَفِ.

تَبْدَأَ اللُّعْبَةُ مَعَ أحَدِاللّاعِبينَ الآخرينَ يَطْلُقونَ النّارَ في إتّجاهِ عَقارِبِ السّاعَةِ.لاحَظَ اَنَّ كُلِّ صاروخٍ سَيَتِمُّ اطلاقَ النّارِ مَرَّةً واحِدَةً فَقَط خلالَ المُباراةِ في نِهايةِ اللُّعْبَةِ علي جَميعِ اللّاعبينَ حسابَ دَرِجاتِهم.

اللّاعِبُ يَحْصُلُ علي المَركَزِ الاوَّل مَعَ أعلي الدَّرَجاتِ.اِذا كانَ هُناكَ اثْنَيْنِ او اَكثَرَ مِنَ الفائِزين. سوفَ يُتِمَّ تِكرارَاللُّعبَةِ و في نِهايةِ اللُّعْبَةِ سَيَتِمُّ اضافَةَ النقاطِ معاً.

 



حسابُ الدَّرَجاتِ

الصّاروخُ الّذي يُصيبُ الطّابقُ الاَّولُ ٥ نقاطٍ و الصّواريخُ الَّتي نُصيبُ طبقاتٍ أعلي ١٠ نقاطٍ.

ملاحظَة:لا يَتِمَّ اِعْطاءَ اَيّ دَرَجَةٍ لِصاروخِ الّذييَهْبِطُ عَلي مُرَّبَعِ لاعِبٍ آخرَ(غَيرَ مُلَّوَنَةٍ اَيْ مُوَحَّدَة(

اوْ اُطْلَقَ خارجَ شاشةِ الْالعاب اَمْثَلُهُ علي النُّقاطِ




موشکو turkish

 

Hazırlık(oyun başlamadan önce)

Oyun sayfasını her köşesi ilgili oyuncuya doğru olacak şekilde masanın merkezinde ve ya diğer uygun düz bir yüzeye koyun,

Her oyuncu, ,hedef alan renklerine göre ve ondan en uzak mesafede olan 9 renkli füzeyi seçer(yani ön köşe ve ya karşıda)

Her oyuncu,bir atıcıyı yayların rengine göre seçer  ve onları isteğine göre oyun sayfasındaki bir aralığa koyar.

 

·        Tüm oyuncular,füzelerini rahatça erişimlerinde olacak şekilde koyarlar.

·        Bir füzeyi atıcının üzerine koyun.onu aşağı çekip ve sonra bırakın.

Bu işle,füze öne doğru ve hedef bölgesine atılır.

 

·        Pratikle,aralıkları rahatlıkla tahmin edebilir ve aynı renkteki füzeyi hedef deliğe doğru yönlendirebilirsiniz.

·        Oyun,oyunculardan biri tarafından anlaşmaya göre başlanır ve saat ibresi yönüne göre sırayla oyuncular bir atış yaparlar.

 

·        dikkat edilmelidir ki her füze oyun sırasında sadece bir keze ateşlenir ve oyunun sonunda tüm oyuncular kendi puanlarını hesaplar ve kaydeder.

 

·        Herkesten puanı çok olan oyuncu birincilik unvanını elde eder.

·        Eğer iki ve ya daha çok kazanan olursa,oyun tekrarlanır ve oyunun  sonunda skorlar toplanır.

 

Skorların hesaplaması:

 

·        Birinci kattaki aynı renkteki füze için 5 puan ve daha üst katlardaki aynı renklerdeki füzelere 10 puan verirsiniz.

 

·        Dikkat:diğer oyuncunun(aynı renkte olmayan) alanında inen  ve ya oyun sayfasının dışında ateşlenen füze için hiç bir puan hesaplanmaz.