×

فکر و بکر کوچک

تقویت هوش

پلاستیکی
گروه سنی
7 سال تا 99 سال
2 نفر
جعبه شرینگ
72 عدد
رنگهای موجود رنگ بندی در هنگام ثبت فاکتور،در قسمت توضیحات قابل انتخاب میباشد.
آیکون های مرتبط
تقویت حافظه
تقویت حافظه
لمس و چنگ زدن
لمس و چنگ زدن
به دندان گرفتن
به دندان گرفتن
هماهنگی دست و چشم
هماهنگی دست و چشم
حل مسئله
حل مسئله
عکس العمل
عکس العمل
دارای قطعات ریز
دارای قطعات ریز
قیمت قبل از تخفیف : 88,000 تومان
84,500 تومان
تعداد جزئی
تعداد کارتن
تست کالا
تست کالا
7روز مهلت تعویض
7روز مهلت تعویض
ارسال سریع
ارسال سریع
بهترین قیمت
بهترین قیمت
امکان سفارش عمده
امکان سفارش عمده
ابعاد
300 * 140 * 20
وزن
138 (گرم)
تولید شده در
ایران
نوع بسته بندی کلی
کارتن
حجم کارتون
0.06048 (مترمکعب)
وزن کارتون
9.936 (کیلوگرم)
وضعیت موجود
موجود است
فکر و بکر کوچک
اشتراک گذاری
تگ ها
فکر و بکر کوچک
رتبه ای که به این محصول میدهم
خرید این محصول را به دیگران پیشنهاد میکنم نمیکنم
این پست برای شما مفید بود ؟ بله خیر

بازی فکر و بکر کوچک


از سال ۱۹۷۱، حقوق مربوط به فکربکر توسط اینویکتا پلاستیک از اودبی دریافت شده است. (اینویکتا همیشه بازی را فکر بکر می‌نامید) آن‌ها در اصل این بازی را خودشان ساخته بودند، اگرچه آن‌ها اجازهٔ تولید بازی تحت پروانهٔ هزبرو را در سراسر جهان دارند، همچنین دو محصول دیگر که دارای قوانین تولید آمریکا و اسرائیل هستند. 
طرح روی جلد بازی فکر بکر در سال ۱۹۷۳ طرح روی جلد بازی فکر بکر در سال ۲۰۰۳ در اوایل سال ۱۹۷۳، جعبهٔ بازی تصویری خوش لباس، با تیپ فاخر از یک مرد سفید پوست که در جلوی تصویر نشسته، همراه یک زن جذاب آسیایی که در کنار وی ایستاده نشان می‌داد. دو مدل غیرحرفه‌ای (بیل وودوارد و سیسیلیا فانگ) در ژوئن ۲۰۰۳ برای قرار گرفتن یک تصویر تبلیغاتی دیگر انتخاب شدند. 
بازی‌های پایونیر هریسون هیث، یک نسخهٔ خیلی ساده از فکربکر معرفی کرد، که در آن از دیسک به جای میخ استفاده می‌شد، و شبیه بازی اتصال ۴، تولید قبلی وی بود. هرچند این نسخه موفقیت بسیار کمی نسبت به کار اسبقش داشت و تنها سود ۳۶۰٬۰۰۰ دلار را برای وی در برداشت.




روش بازی الگوریتم فکر و بکر کوچک


الگوریتم شش حدسی[ویرایش] الگوریتم زیر بازی (شش رنگه) را در شش حدس یا کم‌تر حل می‌کند. این الگوریتم دارای یک روش عمومی به همراه تعداد کمی استثنا می‌باشد. 
در این جا شش رنگ به حروف آ تا ج ارجاع داده شده‌اند. ۱۲۹۶ حالت ممکن بازی را به چهار دسته‌بندی تقسیم کنید: 
۰ رنگ تکراری (مثلاً آ ب پ ت) 
۱ رنگ تکراری (مثلاً آ آ ب پ) 
۲ رنگ تکراری (مثلاً آ آ ب ب یا آ آ آ ب) 
۳ رنگ تکراری (مثلاً آ آ آ آ) 
روند کلی به گونه‌ای است که همهٔ بازی‌هایی که می‌تواند با اطلاعات اکنون شما درست باشد، لیست کنید. لیست باید بر حسب تعداد تکرارها و در هر سطح تکرار بر حسب حروف الفبا به صورت صعودی مرتب شود. قبل از حدس ۱، لیست همهٔ ۱۲۹۶ حالت ممکن است؛ در نتیجه حدس ۱ همیشه "آ ب پ ت" است. 
برای مثال اگر جواب حدس ۱ "۰ ۰" باشد، بنابراین لیست بعد از آن شامل ۱۶ حدس می‌شود مربوط به ث و ج می‌شود. هر حدس بعدی اولین بازی باقی‌مانده در لیست است، به همراه استثنائات زیر: 

حدس ۲ همیشه "ب پ ت ث" است 
حدس ۳ همیشه "پ ت ث ج" است اگر 
حدس ۴ در لیست با یکی از مقادیر سمت 

راست در لیست زیر شروع شود، به جای آن از یکی از حالات زیر استفاده کنید: 

"آ پ ج ب" ← "ت پ آ ت" 
"آ ث ب ج" ← "ث ت ج ت" 
"آ ث ج ب" ← "ث آ پ پ" 
"آ ج ب ث" ← "ب ج پ ت"
 "ب آ ج ث" ← "ث آ ت پ" 
"ب ث آ ج" ← "ث ت آ ث"
 "ب ث ج آ" ← "ث ث ت آ" 
"ث آ ب ج" ← "ج ت ج ب" 
"آ آ ت ب" ← "ب آ ب ت" 
"آ ب آ ث" ← "ب ب پ پ"
 "آ ث آ ج" ← "پ ج ج ت" 
"پ آ ج آ" ← "ج ت ج آ"
 "آ آ ث ث" ← "ت ت ت ج"