×

دوز و منچ و مارپله شایان

تقویت هوش

پلاستیکی
گروه سنی
5 سال تا 99 سال
2 نفر
جعبه
24 عدد
رنگهای موجود رنگ بندی در هنگام ثبت فاکتور،در قسمت توضیحات قابل انتخاب میباشد.
رنگ بندی قابل انتخاب نیست
آیکون های مرتبط
رشد ماهیچه ها
رشد ماهیچه ها
سرگرمی
سرگرمی
تقویت حافظه
تقویت حافظه
لمس و چنگ زدن
لمس و چنگ زدن
به دندان گرفتن
به دندان گرفتن
هماهنگی دست و چشم
هماهنگی دست و چشم
حل مسئله
حل مسئله
عکس العمل
عکس العمل
دارای قطعات ریز
دارای قطعات ریز
قیمت قبل از تخفیف : 62,000 تومان
59,650 تومان
تعداد جزئی
تعداد کارتن
تست کالا
تست کالا
7روز مهلت تعویض
7روز مهلت تعویض
ارسال سریع
ارسال سریع
بهترین قیمت
بهترین قیمت
امکان سفارش عمده
امکان سفارش عمده
ابعاد
250 * 160 * 30
وزن
230 (گرم)
تولید شده در
ایران
نوع بسته بندی کلی
کارتن
حجم کارتون
0.0288 (مترمکعب)
وزن کارتون
5.52 (کیلوگرم)
وضعیت موجود
موجود است
دوز و منچ و مارپله
اشتراک گذاری
تگ ها
دوز و منچ و مارپله شایان
رتبه ای که به این محصول میدهم
خرید این محصول را به دیگران پیشنهاد میکنم نمیکنم
این پست برای شما مفید بود ؟ بله خیر

بازی فکری دوز ایستاده


بازی فکری دوز یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین بازی هایی است که به خاطر سهولت در یادگیری و سادگی ابزار بازی در هر جایی با هر چیزی می توانید این بازی را اجرا کنید.
دوز ایستاده ازیک صفحه پایه ای شکل و یک صفحه عمودی حفره دار و 22جفت مهره آبی و قرمز تشکیل شده است. 
دراین بازی هر بازیکنی که بتواند 4 مهره خود را به صورت مورب و یا افقی و یا عمودی مرتب کند برنده شده است.
مثل همه بازی هایی که به روش دوز طراحی شده است دراین بازی نیز طراحی و استراتژی صحیح برای ایجاد موقعیت دلخواه و همچنین بازی خوانی طرف مقابل از جمله اهداف این بازی محسوب می شود.
دراین بازی حل مساله و همچنین تفکر استراتژیک و پیش بینی حرکت های طرف مقابل ازجمله توانایی هایی است که مورد توجه قرار گرفته است.



روش بازی منچ


اسباب بازی منچ می‌تواند توسط ۲، ۳، یا ۴ بازیکن انجام شود. (یک بازیکن در هر یک از گوشه‌های صفحهٔ مربوط به بازی). هر بازیکن ۴ مهره خواهد داشت (تعداده کل مهره‌ها ۱۶ خواهد بود), که در ابتدا ۴ مهره در خانه‌های کناری قرار خواهند گرفت؛ و بازیکنان باید مهره‌های خود را به انتهای بازی، یعنی ستون‌های عمودی یا افقی مربوط به خود (هم رنگ) برسانند؛ و برندهٔ بازی فردیست که زود تر از دیگر بازیکنان موفق به تمام کردن مهره‌های خود بشود. 

مهرها بترتیب و از بالا به پایین در خانهای انتهای قرار خواهند گرفت و بعد از رساندن مهرهٔ اول نوبت به سه مهرهٔ دیگر خواهد بود و مهری دوم وارده بازی خواهد شد (به ترتیب تا تمام شدن هر چهار مهره) حرکت در این بازی بر مبنای تاس (مکعب) خواهد بود، تعدادهتاس ۱ عدد می‌باشد. 
آوردنه عدد ۶ به معنای شروع بازی، و در ادامهٔ بازی وارد کردن مهره‌ها خواهد بود، همچنین بعد از رخ دادن عدد ۶، بازیکن می‌تواند یک بار دیگر تاس ریخته و به همین ترتیب ... بعد از وارد کردن به هر خانه مهره بعد اجازه پرش را در خانه از مهره دیگر را ندارد.



روش بازی ماروپله


مار و پله، یک بازی تخته‌ای کودکانه کلاسیک است که بین دو نفر یا بیشتر و در روی تخته‌ای که به مربع‌های کوچک تقسیم شده‌است، انجام می‌شود. 
ابتدا هر بازیکن با تاس ریختن و آوردن 6 میتواند وارد خانه اول شود و بازی را شروع کند.

خانه‌هایی که شروع یک نردبان باشند با قرار گرفتن در آن مهره به سمت انتهای نردبان حرکت می‌کند و خانه‌هایی که سر مار در آن باشد با قرار گرفتن در آن به سمت انتهای مارحرکت می‌کند. 
هر صفحه بازی معمولاً دارای صد خانه است که با تاس انداختن و به ترتیب طی کردن خانه‌ها، هر فردی که زودتر به خانه پایان برسد برنده است.