×

ایروپلی ارشیا

بازی های دورهمی

مقوایی
گروه سنی
8 سال تا 15 سال
2 نفر
جعبه شرینگ
24 عدد
رنگهای موجود رنگ بندی در هنگام ثبت فاکتور،در قسمت توضیحات قابل انتخاب میباشد.
رنگ بندی قابل انتخاب نیست
آیکون های مرتبط
لمس و چنگ زدن
لمس و چنگ زدن
به دندان گرفتن
به دندان گرفتن
هماهنگی دست و چشم
هماهنگی دست و چشم
حل مسئله
حل مسئله
عکس العمل
عکس العمل
عدم موجودی
تست کالا
تست کالا
7روز مهلت تعویض
7روز مهلت تعویض
ارسال سریع
ارسال سریع
بهترین قیمت
بهترین قیمت
امکان سفارش عمده
امکان سفارش عمده
ابعاد
330 * 230 * 45
وزن
358 (گرم)
تولید شده در
ایران
نوع بسته بندی کلی
کارتن
حجم کارتون
0.081972 (مترمکعب)
وزن کارتون
8.592 (کیلوگرم)
وضعیت موجود
موجود نیست
ایروپلی ارشیا
اشتراک گذاری
تگ ها
ایروپلی ارشیا
رتبه ای که به این محصول میدهم
خرید این محصول را به دیگران پیشنهاد میکنم نمیکنم
این پست برای شما مفید بود ؟ بله خیر

بازی فکری ایروپلی


بازی فکری ایروپلی ارشیا

هدف بازی:

هدف این بازی آموزش روش‌های تجاری و سرمایه‌گذاری و کسب درآمد می‌باشد.

آماده سازی بازی:

اسکناس‌ها را به دقت با قیچی از هم جدا کنید.

درون جعبه‌ی بازی را خط کشی کرده و کارت‌های حوادث! خیابانها و شرکت‌های بیمه و فرودگاه را به صورت جداگانه درون آن قرار دهید. از این لحظه اسم این مکان بانک می‌باشد.

برای بازی یک بانکدار یا مدیر بازی انتخاب کنید (این شخص باید از بازیکنان دیگر بزرگتر بوده و مسئول نظارت بر اجرای دقیق قوانین بازی باشد و همچنین دادن و گرفتن پول از بازیکنان نیز به عهده‌ی بانکدار می‌باشد) بانکدار هم میتواند بازی کند فقط پولهای خود را جدا از پولهای بانک نگهداری کند.

کارت‌ها لاتاری یا شانس را هم جدا کرده و خوب بر بزنید سپس آنها را پشت به روی در محل محصول خود روی صفحه‌ی بازی قرار دهید. (توجه داشته باشد روی هیچ کارتی دیده نشود.

بانکدار یا مدیر بازی به هر بازیکن 40000 ریال به ترتیب زیر پرداخت می‌کند و بقیه اسکناس‌ها را در بانک می‌گذارد.

4 اسکناس 5000 ریالی

6 اسکناس 500 ریالی

5 اسکناس 1000 ریالی

3 اسکناس 200 ریالی

10 اسکناس 100 ریالی

8 اسکناس 50 ریالی

1 اسکناس 100000 ریالی


توجه داشته باشید اگر بازی را دو نفره انجام می‌دهید 2 برابر مبلغ فوق را به هر بازیکن بپردازید.

به وسیله تاس نوبت هر بازیکن را مشخص کنید.




روش بازی ایروپلی


روش بازی ایروپلی:

بازی را از نقطه شروع و از سمت راست به چپ آغاز می‌کنید. (یعنی جهت حرکت تمام مهره‌ها به سمت چپ خودشان می‌باشد)

هرگاه بازیکنی وارد خیابان‌های حوادث (!) شد کارت رویی از حوادث روی صفحه بازی را برداشته و بلند می‌خواند و به آن عمل می‌کند در صورتیکه دستور به عقب یا جلو رفتن مهره باشد و در خانه دیگری بیوفتد ملزم به پرداخت جریمه نمی‌باشد سپس کارت را زیر دسته کارت‌ها می‌گذارید.

هرگاه بازیکنی وارد کتابخانه شود باید تا دو نوبت در آنجا بماند و مطالعه کند.

در خانه بیمارستان سه نوبت توقف اجباری می کنید.

در خانه تصادفات به بیمارستان منتقل شده و سه نوبت در آنجا توقف اجباری می‌کنید.

هرگاه بازیکنی وارد خیابانها و یا شرکت‌های بیمه و فرودگاه‌ها شود می‌تواند آنها را به قیمت تعیین شده روی کارتش از بانک خریداری کند و کارت آن خانه را نزد خودش نگه دارد.

اگر بازیکنی وارد خانه‌ای شود که شما قبلا آن را خریداری کرده‌اید باید به شما جریمه بپردازد و مبلغ جریمه بر روی کارت نوشته شده است.

اگر مهره‌ی شما بروی خانه‌ای قرار گرفت که درون آن متنی نوشته شده است باید به دستور آن خانه عمل کنید.

قانون فرودگاه: هرگاه بازیکنی وارد خانه فرودگاه شود باید جریمه  ورود به فرودگاه را بپردازد و چنانکه مالک 2 یا چند فرودگاه داشته باشد بازیکن باید به تعداد کارتهای فرودگاه مالک جریمه بپردازد  مثلاً شما وارد یکی از فرودگاه‌ها می‌شوید و در هنگام پرداخت متوجه میشوید مالک 3 فرودگاه را خریداری کرده بنابراین باید شما جمع جریمه هر 3 فرودگاه را به مالک بپردازید.

قانون خیابان‌های با کارت یک رنگ: چنانچه در طول بازی موفق شوید تمام خیابان‌های یک رنگ در یک مسیر را خریداری کنید اجازه دارید درون خیابانهایتان هتل یا خانه بسازید قیمت ساخت آن روی کارت نوشته شده است با پرداخت آن به بانک یک مهره کوچک در آن خیابان قرار می دهید. مزیت این کار این است که با هر بار رد شدن از خیابان خودتان می‌توانید پول ساختمانتان را از بانک بگیرید. همچنین اگر مهره‌ی دیگری وارد خیابان شما شود باید جریمه وارد شدن به خیابان شما و همچنین ساختمان‌های شما را به شما بپردازد.

حضور همزمان 2 یا چند مهره در خیابانها بلامانع است و عدد شش تاس جایزه ندارد.

هر بازیکن به محض تکمیل یک دور بازی و رسیدن به خانه شروع مبلغ 5000 ریال از بانک دریافت می کند.

هر زمان که پول نیاز دارید می‌توانید خانه و یا هتل و اموال خود را به نصف قیمت به بانک بفروشید.

فروش یک یا چند ملک به سایر بازیکنان با قیمت توافقی انجام می‌شود.

پایان بازی:

بازیکنان در این بازی می‌توانند با توافق یکدیگر قبل از شروع بازی به یکی از روش‌های زیر بازی خود را به پایان برسانند.

روش اول:

بازی با مدت معین: برای بازی زمان تعیین کنید مثلا نیم ساعت (کمتر یا بیشتر) و بعد از این زمان اسکناس‌های خود را شمارش کنید. ثروتمندترین بازیکن برنده است.

روش دوم:

بازی با تعداد گردش معین: بازیکنان توافق کنند به ازای 10 یا 15 دور بازی را به پایان ببرند. در این زمان بازیکنان اسکناس‌های خود را شمارش نمایند ثروتمندترین بازیکن برنده بازی است.